[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20908] Re: Az anyakönyvek pontosságáról

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2019. Nov. 17., V, 20:21:41 CET

Kedves Ferenc, nálam 6 év különbség van, de ez még semmi!

Melóczki Györgynek és Suszter Annának 2-3 évenként születtek a gyermekei. Nézem a gyermekek halálozását, ahol csak az apát említik: Melóczki Györgyöt (anyát nem) és két gyermek, Olívia és Ida 6 és 8 évesen meghalt néhány nap eltéréssel. Ida szerepel a születettek között, Olívia nem, hanem Olga. Visszakerestem az akv-ben, 3x néztem át: a megadott időpontban NEM születhetett a 6 és 8 éves gyerek, mert nem fértek bele a 9 hónapos időintervallumba, ill. abban az évben 4 hónappal korábban már született egy Melóczki gyerek.

| A lista honlapja: [ http://groups.google.com/group/macse?hl=hu |
| által elérhető): [ http://levlista.theka.hu/mailman/listinfo/csaladtortenet |
| küldjön egy e-amailt a(z) [ mailto:macse+unsubscribe at googlegroups.com |