[Csaladtortenet 2] zala megye / tapolca1845 nemzeti őrsereg összeírása

Márton Bán bmarcika at gmail.com
2019. Nov. 17., V, 22:28:35 CET

Kedves Listatagok,

az még lemaradt, hogy csak a leszereltekről találtam ezt a listát három
évvel későbbről:
Zalai gyűjtemény A szabadságharc zalai honvédei 1848-1849 - Zalai
Gyűjtemény 33. (Zalaegerszeg, 1992)Az 1848–1849-es szabadságharc zalai
honvédéinek névtára
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/ZALM_zgy_33_szabharc_ZALM_honved/?pg=338&layout=s>

amire ez alapján találtam rá:
Dr. Darnay (Dornyay) Béla szerk.: A Keszthelyen 1848. november végén
felállított 56-ik honvéd-zászlóalj vázlatos története (Balatoni Múzeumi
Füzetek 6. Keszthely, 1948)
<https://library.hungaricana.hu/hu/view/MEGY_ZALA_BK_BMF_06/?pg=4&layout=s>

Udvözlettel,
B.M.