[Csaladtortenet 2] Morvaorszagi telepules kiolvasasa2

Dr. Imre Sándor imre at hit.bme.hu
2019. Nov. 18., H, 14:36:39 CET

Kedves Kutatotarsak!

Megkoszonom, ha valaki otlettel tud szolgalni az alabbi hazassagi
bejegyzesben (bal oldalt alulrol a masodik):

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-Y39V-LB1?i=241&cc=1554443+%3A+3+July+2014

Casparus Naszveter szarmazasi helyenek kiolvasasaban, beazonositasaban.

En "Kondrom es Moravia"-t velek belelatni. Ha pedig valoban igy lenne,
akkor hol lehet Kondrom, ilyen telepulest elsore nem talaltam.

Koszonettel
Imre Sandor