[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20928] Anyakönyvek titkosítási időszaka

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2019. Nov. 19., K, 19:17:30 CET

Kedves Ilona!

Ha már az adatvédelmi tv-hez kell igazodnunk, akkor talán azok is igazodhatnának ehhez a törvényhez, akik felteszik a FS oldalra az akv-eket; levenni le tudták a tv. értelmében, akkor feltenni miért nem lehet az adatvédelmi tv. értelmében? Évenként lehetne feltenni akv-eket; tudom ez nem lenne kis munka, de a levétel sem lehetett könnyű.
Van olyan helység, ahol a halálozás megáll 1960-nál!
Hol lehetne érdeklődni, segítséget kérni, hogy elteltek az évek, talán lehetne pótolni a hiányzó évek akv-eit?
Üdvözlettel:
Borsosné Magdi.

| vonatkoztatják. Lásd: [ http://mnl.gov.hu/mnl/ol/kutatasi_szabalyzat |

||| A lista honlapja: [ http://groups.google.com/group/macse?hl=hu |