[Csaladtortenet 2] Olvashatatlan születési bejegyzés

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Nov. 20., Sze, 20:53:50 CET

További nyomozások eredménye Schedel-Toldy második feleségének
halálozási adata. Ez ezért érdekes, mert születésének éve sehol nem
található fel. Ha jól értem, 33 éves volt, következésképp születésének
éve 1809

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-RR6W?i=577&cat=228841

Örülnék, ha segítene kiolvasni valaki az "Életneme származása és
lakhelye" rovatot, ezt én nem tudom elolvasni. Az eddigi adataim szerint
halálozási adata azonos lányának születésével: Toldy Ida (Meerwarth
Vincéné). Apja 1847-ben visszamenőleg gyermekeire is kiterjesztette a
névváltoztatást, így ő nyilván Schedel Ida néven született (még
keresem),

2019.11.20. 15:50 keltezéssel, Julia Szent-Gyorgyi írta:
> Az nem a szülésre vonatkozik, hanem az apára: egyetemi orvos volt. A
> legutolsó szó _ibidem_ "ugyanott", ami talán az első bejegyzésből
> kihámozható Lipótvárosra utal. Az "ibidem" fölötti sort én sem tudom
Schedel eldső gyermekeit a Szentistvánvárosi Plébánián keresztelték meg.

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása