[Csaladtortenet 2] Themleitner Mária Polgárdi

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2019. Nov. 26., K, 14:34:25 CET

Ha kb. 1830-ban született Polgárdiban és római katolikus volt, akkor a
fülei anyakönyvben érdemes keresni. Azonban a kérdéses időszakban Fejér
megyében egy olyan házaspár volt - nemes Themleitner György uradalmi
kasznár és Szeghő Borbála - akiknek az 1830-as és 1840-es évek elején
születtek gyermekei. Az első gyermekek Szabadbattyánban születtek, a
többiek már Polgárdiban, de Fülén anyakönyvezve. Viszont Máriát nem
láttam közöttük. Mennyire biztos az 1830 körüli születés?   A
Themleitner név több változata található az FS-ben: Temleitner,
Temleiter, Tomleitner, Tomleiter.
Üdv,
Lengyel Gabi