[Csaladtortenet 2] Házasság

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Nov. 29., P, 17:23:42 CET

> Ha már belekezdtem, akkor van itt egy másik probléma. Lengyel Ignác első
> felesége Kácsor Judit, 1836 október 24--én esküdtek. Judit meghalt
> 1846-ban. Második felesége Túri Anna ükanyám; esküvőjük 1847 márciusban
> volt. Csakhogy az ő házasságkötésüknél is 1836 szerepel a FS-ön. Mit
> kell ilyenkor tenni?  Üdv, János

Ki kell javítani a második házasságnál beírtakat. A házasság mellett
jobbra van egy kis szürke jelecske (ami állítólag ceruza és papír akar
lenni); erre kattintva feljön (kirepül) a párkapcsolatról szóló ablak.
Itt a Relationship Events allatt van egy Marriage; ez alatt van egy
kék "Edit". Erre kell kattintani, hogy ki lehessen javítani a
részleteket (és látni lehessen, hogy a téves adatokat "János Zana_1"
nevű felhasználó írta be Szeptember 20-án).

/\ /\