[Csaladtortenet 2] FW: segítség kérés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Nov. 29., P, 21:55:30 CET

Kedves Anikó,

valószínűleg Iránban nem ezen a néven élt, hanem lett egy muszlim neve.
Tehát 1979-et követően ezt a nevet kellene megguglizni, ha ismert.
A mikor ment ki keményebb dió, mert útlevélkérelmek nem nagyon maradtak
fenn, sajnos, Budapest területéről...

Üdv
Krisztián

Balla Anikó <balla.aniko at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. nov. 29., P,