[Csaladtortenet 2] latin segítség

Berci Tóth toberci at gmail.com
2019. Okt. 1., K, 14:16:13 CEST

Wow, köszönöm szépen segítségeteket!

Nem túl gyakori ez a szakma abban az időben, kiváltság lehetett.
Ennek az ősömnek a fia (aki szintén titkár volt ezek szerint) jött be
Soroksárra a betelepítéskor 1740 környékén, elég terjedelmes családja volt,
így sokaknak rokona lehet akinek van soroksári sváb gyökerei:  Schirling
János Ádám (1702 Bruchsal -1758 Soroksár)

Üdv.
Tóth Berci

odiahnen at onlinehome.de <odiahnen at onlinehome.de> (időpont: 2019. szept. 30.,