[Csaladtortenet 2] Elsőszülött

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2019. Okt. 4., P, 12:44:34 CEST

A régi német anyakönyveket élvezet olvasni, mert már több száz éve is
precízek voltak...:
pl: a szászországi felmenőim házasságánál (1600-as évek) precízen szerepel,
hogy hányadik gyermek, vagy "egyetlen" gyermek, vagy "legfiatalabb lánya",
stb. (amellett, hogy persze a foglalkozása is szerepel mindig)