[Csaladtortenet 2] Piricse polgári akvei?

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Okt. 8., K, 07:08:38 CEST

Kedves Krisztián! Úgy tűnik, hogy az általad keresett rész digitális
átalakítása még nem történt meg és/vagy a folyamat áldozata lett. Az adott
kort szakaszosan fényképezték és vélelmezem, hogy a digitalizálás utolsó
előtti fázisában szét válogatták helységekre, az utolsó fázisnál az azonos
helységek anyagait összefűzték. A szétszedésnél, ha nincs kellő figyelem
elveszhet a tört filmrész anyaga, utána ember nem válogathatja szét.  Hogy
itt mi történhetett nem tudom, ezt a megyét a polgári indexelés első
szakaszában 1920-ig feldolgoztuk.   Üdv.: Pista