[Csaladtortenet 2] Elek községi házasságkötés

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Okt. 8., K, 08:45:32 CEST

Kedves Tagtársak!

A dédszülőm Poszt György ügyében nyomozok, aki Eleken született, Poszt Antal
és Hirth Teréz gyermekeként.

A család tudomásom szerint német területről betelepített sváb család volt,
katolikus vallású. A FS adatbázisban átnéztem az eleki anyagokat, azonban a
katolikus matrikulákban sajnos nem találtam információt a Poszt - Hirth
házasságkötésről. Annak sincs nyoma, hogy másik - a menyasszony lakhelye
szerinti - plébánián kötöttek volna házasságot, mert a Hirth család is
tősgyökeres eleki. A házasságkötés pontos évszámát nem ismerem, az azonban
biztos, hogy 1876 előtt kötöttek házasságot.

Szívesen veszek bármilyen tanácsot / ötletet, a felmerült problémával
kapcsolatban. Esetleg van olyan kutató, aki szintén eleki felmenőkkel
rendelkezik?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Baráti üdvözlettel:

Lajos