[Csaladtortenet 2] Elek községi házasságkötés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2019. Okt. 8., K, 12:09:51 CEST

Az előbbi e-mailemben írt adat (Poszt Antal első házassága) téves, mert
az 1866-ban született Antal szüleinek neve teljesen más, mint az
1876-ban házasodotté. Ráadásul megnéztem Krausz Terézia halálának
bejegyzését (1875.09.24.), ahol egy teljesen más férj név szerepel,
ellentétben az esküvői bejegyzéssel.
Elnézést a pontatlan tájékoztatásért!
Üdv, Lengyel Gabi