[Csaladtortenet 2] anyakönyv keresés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Okt. 8., K, 19:00:27 CEST

Kedves Éva!
A mai 20. kerületnél kellene keresni, de elég necces az adatvédelmi törvény
miatt: 1945 csak 2021-től lesz (elvileg) kutatható, idén, ha minden igaz,
még csak 1943 kereshető.
Szintén elvileg: 1950 előtt (amikor Bp. része lett) az anyakönyvek Pest
megyénél kellett, hogy legyenek, de Pest megyét lényegében nem vették
mikrofilmre a mormonok, úgyhogy marad a levéltár.
Javítsatok ki, ha rosszul írtam valamit.
Üdv,
Anna

Lengyel Attiláné <lengyel.attilane.eva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
okt. 8., K, 14:53):