[Csaladtortenet 2] első világháborús elesett halotti anyakönyve

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Okt. 9., Sze, 11:00:12 CEST

Kedves Lista!

Hunyady Laci megosztott sok linket (ez úton is hatalmas köszönet neki!) és
nagy örömömre találtam is egy hiányzó adatot. Dédpapám testvére, Karsai
János az első világháborús adatbázis szerint 1915. július 4-én esett el a
fronton.

Mivel én indexeltem le Tiszaalpár anyakönyveit, így biztosan tudom, hogy
nem szerepelt az elhunytak között.

A kérdésem az lenne, hogy vajon hol jegyezték be a halálesetét, ha a család
Tiszaalpáron lakott akkor már? Lehetséges, hogy a születési helyén,
Kiskunfélegyházán, ahol már nem élt a család évek óta? Vagy máshol esetleg?

Köszönöm a válaszokat előre is.
Balázs