[Csaladtortenet 2] első világháborús elesett halotti anyakönyve

Berci Tóth toberci at gmail.com
2019. Okt. 9., Sze, 11:18:10 CEST

Kedves Balázs!

Nekem üknagyapám halt meg az első világháborúban. Ő Hajdúhadházon
született, majd Újfehértóra költöztek ott töltötte a kamaszkorát, és a
kötelező katonasági éveit. 22 éves korában Debrecenbe költözött ott
alapított családot és a háborúig ott élt.

És se tudtam merre keressem, nagy segítségemre, az újfehértói háborús
emlékműre ki lett íratva a neve, ezért ott meg is találtam.
Az én meglátásom szerint ott anyakönyvezhették a háborús halottak ahol már
benne voltak a katonasági rendszerbe, tehát ahol a fiatal kötelező sorozási
éveit tölthette. Ezt a választ adtam magamnak miért nem Debrecenben
anyakönyvezték. Csak egy tipp.

Üdv. Tóth Berci

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> (időpont: 2019. okt. 9., Sze,