[Csaladtortenet 2] Hódság

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2019. Okt. 9., Sze, 13:40:35 CEST

Kedves Kutatótársak!
A Macse igyekszik összeszedni mindazon Magyarországi (történelmi
magyarországi!) településeket, amelyek anyakönyveiről anyakönyvi adatbázis
(pl. könyv, honlap, stb.) készült. A párhuzamos kutatások megelőzéséért, a
kutatók helyzetbe hozásáért, és a terméknek (szerzőknek) reklámért. De csak
akkor hasznos, ha tudtok róla, használjátok (ne adj Isten, kiegészítitek).
Ádámnak:

http://www.macse.hu/society/csaladkonyvlist.php?ud=H%C3%B3ds%C3%A1g

A könyv egyébként biztosan megvan az Akuff könyvtárába, ők okt. 26-án
Budakalászon tartanak találkozót. (http://akuff.org/index.php?p=5&sp=1)

üdv:

gy.