[Csaladtortenet 2] elveszett adatok keresése

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Okt. 10., Cs, 10:57:33 CEST

Kedves Éva!

Nem tudom sikerült-e találnod valamit.
A Hungaricanan és az Arcanumo több találatot hoz a Csincsik Emilia névre.Ő
Lucatőn született,besztercebányai kerületben.
Két linket elküldök.Nem tudom,hogy segítség-e.

https://library.hungaricana.hu/hu/view/SomogyvarmegyeHivatalosLapja_1913/?query=Csincsik%20M%C3%A1rton&pg=323&layout=s

Csincsik Irén gyászjelentése.Azt nem tudom,hogy őt keresed-e,de nem túl
gyakori név.

https://hungaricana.hu/hu/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJcImNzaW5jc2lrIElyXHUwMGU5blwiIn0

Üdv!
Zsuzsa