[Csaladtortenet 2] FS adatok kitöltése

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Okt. 10., Cs, 20:55:13 CEST

Most először próbáltam meg adatot beírni a familysearch-be. Az aktuális
rekordot még nem indexelték. De, ha már megtaláltam, szeretném felvinni
source-ként. Sajnos, fogalmam sincs, hogyan kell ezeket a rovatokat
kitölteni. Tudja-e valaki, hogyan kell ezt? Vagy, ha a kiinduló adatot
beírtam, ők készítik el hozzá a hivatalos bejegyzést?

Az első sor angol nyelvű bejegyzést vár, nekem viszont alul az index-sor
mellett magyarul áll a kötet neve, így:

>           Catalog Record
>

>           Item Number
>

>           Film/Digital Note
>
> Anyakönyvek <https://www.familysearch.org/search/catalog/135325>
> 	Kereszteltek 1842-1857

Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása