[Csaladtortenet 2] Beszamoló

csbzs1 at yahoo.com csbzs1 at yahoo.com
2019. Okt. 13., V, 18:33:36 CEST

Kedves Kutatótársak!

Örömmel számolok be e hó 5-ei Bécsy/Bécsi családi találkozónkról, melyet ezúttal egyedül - családomat bevonva - szerveztem. Az első családi találkozó 1926-ban volt, utána 1952-ben és a legutolsó 2004-ben a Jókai klubban. A mostani 2019. Okt. 5-ei találkozó résztvevőinek száma 108 fő volt, akik az ország több városából és Külföldről, így az USA-ból, Svájcból, és Brüsszelből is hazajöttek erre az alkalomra. A program szerint, személyes regisztráció és névcédulák felhelyezése után beszámoltam az eddigi kutatásainkról, családunk eddig megismert történetéről, majd a jelenlévők
családonként bemutatkoztak. Volt olyan család, ahol 10 gyerek van, melyből 3 fogadott gyerek. A legidősebb résztvevő az 1923-ban született, most 96 éves keresztanyám volt. Nagyon meleg hangulatú, tartalmas esemény volt.
Piknik alapon szerveztük, de a résztvevők önkéntes pénzadománnyal is hozzájárultak a költségekhez .
Nektek is hasonlóakat kívánva
Üdv

CsBZs

CsBZs iPhone-járól küldve.