[Csaladtortenet 2] Keresem

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Okt. 14., H, 22:20:21 CEST

Egyetértek Ferenccel.
Egészen pontosan 42. évét töltötte be Salacz Ferenc - nem nagy eltérés.
És ha megnézem az oldalon a legfelső bejegyzésben a vőlegény életkorát,
nagyon hasonló az az elnagyolt 23, ahhoz, ami Vilhelmina életkoránál
szerepel: tehát szerintem az 23 és nem 20. A 0-t egészen másképp írta a pap.
Üdv,
Anna

Ferenc Nemes <fnemesf at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 14., H,
21:37):