[Csaladtortenet 2] Keresem

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Okt. 16., Sze, 21:05:06 CEST

Csaknem bizonyos, hogy Salacz Ferencnek két házassága volt, erre
vonatkozott a szentszéki bejegyzés. Előző házasságából eddig két
gyermeket találtam.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-M7KF-Q?i=14&cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2H2-V9B
(1859 Gyoma, Oszkár Ferenc Márton József), valamint

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-N3GV-N?i=179&cc=1743180
(1862 Szarvas, Helena Catherina Maria Aloysia).    Egy kérdezni valóm van.

Oszkár Ferenc születési bejegyzésénél Observationes: "Kiv. 1889 oct. 4."
vajon mit jelenthet? Ő akkor kb. harminc éves volt. Kiskorában
valószínűleg a második feleség nevelte; a második házasság idején a
gyermek Oszkár tizenkét éves volt.
Azt sajnos nem tudom, hogy az első feleség (Vlasics Aloysia) mikor és
hol halt meg. Bár ő a családfámon oldalág, de a teljesség kedvéért
megpróbáltam utánanézni.      (Üdv, Z.J.)

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása