[Csaladtortenet 2] 600 000 karton

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Okt. 18., P, 16:13:05 CEST

Tegnap más ügyben jártam a MNL-ban a Várban
A sors pont azzal hozott össze,aki foglalkozik az üggyel.Túl sokat
nem mondott Az oroszok rögzített adatállományokat is adnak át,
folyamatosan,ahogy a magyar állam fizet.A rögzítés után több ember
ellenőrzi a felvitt
adatokat,igyekeznek pontosan dolgozni.Sajnos ez nem zárja ki a sok egyéb
hibalehetőséget.
Hogy itt  a Levéltárban mit csinálnak  a továbbiakban, azt nem tudom.

Üdv:
Zsuzsa

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 18.,
P, 14:56):