[Csaladtortenet 2] Keresem

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Okt. 19., Szo, 11:37:25 CEST

Eddig jutottam a Salacz-családfával. Ebben az esetben a mellékágakat is
végig kell néznem, mert a sok hasonló név miatt esetleg tévesen fűzök
össze családokat. Azt hiszem, segítene, ha ismerném Salacz Imre Adalbert
vonalát is.

Üdvözlettel  János

2019. 10. 18. 16:35 keltezéssel, Borsy István írta:
> Ez a Salacz család az én nagy családfámban is szerepel. Sok ma élő
> leszármazóról tudok, akiket magam kutattam ki/fel/beszéltem is velük.
> Van sok fényképem is, stb.
> Nekem ennek a Salacz családnak csak azok a(z igen távoli) vérrokonaim,
> akik Salacz Imre (1821-1896) leszármazói, de a felesége miatt (Korbuly
> Ida, elhunyt 1896. június 27.) a vérrokonaim.
>
> --

Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása