[Csaladtortenet 2] Kisgyörgy Zoltán kitüntetése (Orbán Balázs díj)

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Okt. 19., Szo, 12:47:58 CEST

Kedves Kutakodók!
Kisgyörgy Zoltán éppen egy éve volt vendégünk a BB21-ben és igen élvezetes
beszélgetést hallhattak azok a szerencsések, akik részt vehettek a
találkozón.
Jómagam pár napja érkeztem vissza sepsiszentgyörgyi körutamról, ahol
vállalta, hogy körbevisz az engem érdeklő székely falvak során és valóban,
megszervezte, hogy mindenütt legyen, akivel érdemes találkozni. Jókedve,
tárgy- és emberismerete, igazi újságírói kíváncsisága, valamint nem
utolsósorban fáradhatatlan szervezőkészsége és belülről jövő hazaszeretete
segített belemerülni az erdélyi valóságba és elfeledtette, hogy 80-on felül
van.  A kitüntetése csak megfogalmazza azt a tiszteletet és szeretetet, ami
mindenfelől felé árad, bárhová mentünk, mindenütt, folyton még az utcán is.

Búcsúzáskor külön a lelkemre kötötte, hogy adjam át üdvözletét a
családkutatóknak és ígérte, hogy ha megint Budapestre jön, ismét ellátogat
hozzánk. Valamennyiünk nevében én is jó egészséget és további munkás éveket
kívánok neki.

A kitüntetéséről olvassatok a Háromszék napilapban, amelynek alapítója és
évtizedek óta lelkes munkatársa.
Üdv. Gelei Judit, Macse

https://www.3szek.ro/load/cikk/127343/kisgyorgy-zoltan-gazdag-eletmuvet-dijaztak-szekelyfold-orban-balazs-dija?fbclid=IwAR0Y1pCVa1Rhf5SAQR0fG0-yP-WT7Cu2GsdtmDVdVz4KzQqP2QsafVEekR8