[Csaladtortenet 2] MNL projekt

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2019. Okt. 22., K, 11:42:49 CEST

Sziasztok!

Én aktívan használom a FB-t. Viszont szerintem is az információ közlésnek
vannak jobb felületei, amik jól kereshetőek, ilyen a mail, akár a weboldal.
Ugyanis a FB nem minden hírt dob fel a hírfolyamban:
- csak 25 oldal jelölhető be, akinek a bejegyzésit mindig látni akarom.
- ezeken túl csak azok az oldalak jelennek meg a hírfolyamomban, akiket
számomra relevánsnak tart a FB, azaz reagálok azon emberek bejegyzésire,
vagy ők az enyémre.

Üdv, Tünde

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 22.,
K, 10:44):