[Csaladtortenet 2] ALAMUSZI ...?

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2019. Okt. 26., Szo, 05:58:50 CEST

Kedves Előd és a többi hozzászólók!

Koszonom Elődnek a nagyszerű oldal elküldését. Már is  regisztráltam, ami első dolog.
Egyszerű volt, meg egy 7 éves gyerek is megtudja csinálni.
Küldtek megerősítő e-mail-t, amiról visszaigazoltam, hogy az én címem. Azután küldtek a köszöntő levelet, amiben megírták, hogy hova kell befizetni a kiválasztotta összeget.
Az Internet oldalukon nagyon sok ingyenes anyag van PDF ben, letölthetők. Font jegyzékeket is letöltöttem, amihez segédletet is adtak. Rengeteg az anyagjuk és természetesen folyamatosan dolgoznak rajta, ugyan ugy mint  mi a MACSE adatbázisán.

Szerintem az átutalás sem egy hercehurca, aki tudja, hogy mit kell csinálni. De ha segítség kell az illető bankja is felvilágosítást, ill. segitseget ad. Az átutalási összeg nem a levéltártól függ, hanem a Banktól.

Akit érdekel a Tiszántúli Református Egyházkerület Levéltára, annak szívből ajánlom, nem bánja meg.

Üdv. Marcsi.

Sent from Mail for Windows 10