[Csaladtortenet 2] olasz anyakönyvek

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Okt. 29., K, 14:08:53 CET

> Tud esetleg valaki valamint arról, hogy a FS-en megtalálhatóak-e egykor
> olaszországi, ma Szlovéniához tartozó területek (jelesen Cernizza)
> anyakönyvei?

A katalógusban mindenesetre nincs Cernizza (Črniče). A kerületben vagy
megyében (Ajdovščina) csak a másik végéről sorol két Zala megyei
települést, és a közvetlen határos kerületben vagy megyében (Nova
Gorica) nem sorol semmit.

Az ország gyűjtőoldaláról
(https://www.familysearch.org/search/collection/location/1927180?region=Slovenia)
Muraszombat RK, Vizlendva evang., Felsőpetrócz RK, Felsőpetrócz
evang., és Alsószentbenedek RK anyakönyvek érhetőek el. (Ha a "mutasd
mindet" linkre kattintok, akkor a katalógusban Slovenia-t mutat, ami
alatt semmi hasznos nincs. Nem tudom, hogy a rövidített listák és a
számok ténylegesen milyen keresőszavakon alapulnak.)

Juli
/\ /\