[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi bejegyzés nyomozása

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Okt. 30., Sze, 01:28:03 CET

Oldalágam oldalágát kutatom egy DNS-rokon miatt, és találtam egy gyászjelentést:

https://dspace.oszk.hu/bitstream/handle/20.500.12346/610121/4332100_00207_mormon.jpg?sequence=4&isAllowed=y
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-6SMJ-NW?i=202&wc=M6W2-R68%3A101522301%2C107149701&cc=1542666

Van valakinek ötlete, hogy hol keressem a hozzátartozó anyakönyvi
bejegyzést? A névváltoztatást szeretném megerősíteni, mert az eddig
megtalált Simetics (Schimetits, stb.) bejegyzések közül csak a
bábolnai RK születési anyakönyv igen nehezen olvasható megjegyzése
utal rá (az oldalon a második bejegyzés, Simetich Antal keresztelése:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-X3S6-LD?i=212&cc=1743180).
A MACSE-n a nyílvános adatbázisban nincs Simetics-Szitnyai, és nincs
előfizetésem.

Az 1913-as helységnévtár szerint a Veszprém megyei Keréktelekihez
tartozott Kistarcspuszta és Nagytarcs, és Bársonyoson volt az
anyakönyvi hivatal. Ott nem találtam 1943-ban semmiféle Szitnyait vagy
Simetics-t.
Kisbéren helyben volt az anyakönyvezés, és a kórház is ott volt, de
Antal Károly sehol.
Megnéztem Tárkányon is, ahol Simetics Antal Károly született 1916-ban,
Simetics Antal és Szakács Jolán fiaként, de ott sincs.

A többi Szitnyai gyászjelentésen az FS-en és az OSZK-ban nem ismerek
fel senkit, tehát azok nem adnak támpontot. Simetics gyászjelentést
nem találok (semmilyen változatban).

Hol keressem még?

Juli
/\ /\