[Csaladtortenet 2] Magyar Heraldikai és Genealógiai Társaság

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2019. Okt. 30., Sze, 14:34:57 CET

Kedves Tagtársak!

Szeretnék érdeklődni, hogy van valakinek információja a Magyar Heraldikai
és Genealógiai Társaságról?

Látom, hogy a facebook oldaluk viszonylag aktív, tegnapi a legfrissebb
bejegyzés. Ugyanakkor a FB-on küldött levelemre nem kaptam választ, a
honlapjaik pedig elérhetetlenek, inaktívak. Ezt nem negatív hangsúllyal
mondom, csupán szeretném felvenni a kapcsolatot a Társasággal és nem tudom,
hogyan tehetném meg.

Aki tud információval, esetleg közvetlen e-mail címmel (tagfelvételi
kérelem ügyében) segíteni, annak előre is nagyon köszönöm!

Baráti üdvözlettel:
Lajos