[Csaladtortenet 2] Matolcsy család

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2019. Okt. 30., Sze, 15:57:23 CET

Ha látok valahol egy árverésen, Vaterán stb. érdekesnek tűnő családtörténeti
iratot, fotót stb. akkor megosztom, mert lehet hogy valakinek pont erre
lenne szüksége. Az árak az már egy teljesen más dolog. Látatlanba én sem
adnék érte ennyit.
De ezt a tételt épp egy antikvárium árulja, tehát a vétel előtt némi utána
járással náluk átnézhető és mérlegelhető, hogy kinek mit ér meg.