[Csaladtortenet 2] problémás Szegedi házasság 1903-ban

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Sze. 1., V, 11:16:18 CEST

Kedves Lista!

A segítségeteket kérném a következő problémával:

Adott egy Kispál Mihály (1878-1965, József és Fábián/Mákos Veronika) és
Németh Julianna (1885-1970, János és Molnár Mária) házaspár. Amikor Kispál
Mihály meghalt 1965-ben Kiskőrösön, akkor azt írták, hogy 1903-ban
házasodtak Szegeden.

Valaki már foglalkozott a családdal és a FS-ön megtaláltam egy
összeállított családfát, ahol 1903.11.23-as dátum és ismét Szeged szerepel.

A MACSE adatbázisban nem találtam, pedig a szegedi házasságok indexelve
vannak 1903-ból. Átnéztem magam is a 1903.11.23-i házasságokat, hátha
nagyon rosszul olvasható, vagy rossz nevek találhatóak ott. De úgy sem
találtam.

Van valami ötlete valakinek, hogy hol található akkor a házassági bejegyzés?

Köszönöm előre is,
Balázs

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com