[Csaladtortenet 2] Tanács kérése.

Zoli zoli.csizmadia at gmail.com
2019. Sze. 2., H, 07:45:28 CEST

Szép reggelt mindenkinek.

Nagyapám Győrött született 1928 január 2.- án,Csizmadia Gyula néven. 1977 november 3.-án halt meg Győrzamolyon temették el.
Dédapám pedig Budapesten született 1903 június 27.-én. Csizmadia László néven. 1977 október 17.-én halt meg Budapesten temették el.
Dédanyam 1905 szeptember 28.-án született Győrött. 1979 május 16.-án halt meg Győrzámolyon temették.
Dédszüleim 1927 június 19.-én házasodtak Győrött.

Talán katolikusok voltak de ezt nem tudom biztosan. Az sem elképzelhetetlen, ha volt idősebb testvére az más felesegtől lehetett.
Édesapám sosem beszélt róla, és sajnos már meg kérdezni sem tudom.

Köszönöm mindenkinek az eddig segítséget tanácsot.

Szép napot.

Üdvözlettel:
Csizmadia Zoltán