[Csaladtortenet 2] Név eredete? és kiolvasási segítság kérés

Kirilly Edit ekirilly at gmail.com
2019. Sze. 1., V, 14:50:16 CEST

Kedves Társak,

Siklóson volt egy kereskedőcsalád Szujkó bácsi es Szujkó néni a háború
előtt. Ők törökök voltak Apám szerint. Van is egy régi fénykép az üzletről.
Majd előkeresem.

Talán van siklósi tagunk...és tud bővebb felvilágosítást adni.
Üdv

Kirilly Edit

András Töreky <toreky.andras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 1.,
Vas 14:30):