[Csaladtortenet 2] Burján, Burgyán

Császár Ildikó ildikocsaszar at t-online.hu
2019. Sze. 6., P, 20:34:00 CEST

Kedves Ádám!

Burián ügyben érdekelt vagyok. Burián Ignácz ükapám sütőmester volt Budán, a Felsővízivárosban. 1879. 12. 17-én halt meg. Születésére vonatkozó adatot első házassági anyakönyvében találtam, szül: Konitcz, Morvaország

Legalább három felesége volt.
-1847. 07. 05  Rusznák Anna /r.kat. 30 éves/ szül: Szomolnok, Szepes vm
-1849.06. 24 Rohrer Erzsébet ./ r.kat. ?8  éves/ ükanyám
-  ????           Zweck Valburga

Burián Ignácz halálakor három férjezett lánya élt:
- Burián Viktória, férj: Stagl Mihály
- Burián Mária férj: Svoboda Mátyás
- Burián Katalin férj: Gyulányi /Brenner/ Adolf, Óbuda, Tímár utcai községi elemi népiskola igazgatója, budapesti városatya. Dédszülők.

Az adatok nagyon hiányosak, a Felsővízivárosban az anyakönyvek, /Szt. Anna plébánia/ részben megsemmisültek, eláztak, rendkívül nehezen olvashatók.
Örülnék, ha adódna közös pont, de az a gyanúm esetemben más Buriánokról van szó.

Üdv.
Cs. Ildikó