[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 100 kötet, 4 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2019. Sze. 7., Szo, 11:39:07 CEST

Kedves László!

Köszönöm szépen. Az acerbe szót nem láttam bele, de a többi is túl
elmosódott.
A Makay-s szál el is volt hanyagolva. Valószínűleg Keszler János és Keszler
Ferenc testvérek. Illetve Gyöngyösön születtek ilyen gyerekek, vagyis
Ferenc az ugyan Antal néven 1740-ben
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XP9H-CN?i=77&cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXC5P-HCN
, de már Szinnyei is kettős keresztnévvel hozza. Belőle is orvos lett,
előbb Gömör megyében. Sajnos a házasságakor nem tüntették fel az adatait,
ami elég lenne a biztos azonosításhoz.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R79-8F8?i=27&cc=1554443&cat=744097
Az aug. 18-i bejegyzésbe belelátom a férjnél a medicus cottus Gömör
titulust :) Bár a vezetékneve mintha Gesler lenne. Hmm. Juditnak Makay
Antal, a későbbi veszprémi püpök az öccse.

Gabi