[Csaladtortenet 2] Vezetéknév kiolvasása

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Sze. 12., Cs, 20:27:54 CEST

Kedves András!
A második képen a Benedictus B-je győzött meg, hogy az első képen Barbara
apjának vezetéknevében az elsőre T-nek látszó betű valójában B, tehát
Bauknecht.
Ugyanaz a kéz ugyanazt a betűt simán írhat kétféleképpen. Én például a k-t
ugyanazon szón belül is rendszeresen írom egészen eltérően, sőt, most
gyorsan firkantva pár nevet, a L, K, G betűt is szókezdő helyen
kétféleképpen szoktam írni (ami ki tudja, 200 év múlva, milyen problémákat
okozna).

Ellenkező bizonyíték felbukkanásáig, és ha minden más stimmel, akkor
elfogadnám, hogy az első képen Barbara Bauknecht születésije van.

Az anya neve nehezebb: Verena Fluv....in-nál tovább nem jutottam, pedig
három sorral lejjebb is van egy azonos/hasonló vezetéknevű anya. Talán
testvérek voltak.

Üdv,
Anna

András ÁBEL <abelandras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 12., Cs,