[Csaladtortenet 2] 1784 összeírás hold értelmezése

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2019. Sze. 13., P, 12:52:29 CEST

Kedves Zoli!

A jugera holdat, sztem katasztrálisat jelentett akkor, 5755m2-et.A
falcastra kaszaalját,akkoriban használt mértékegység
https://library.hungaricana.hu/hu/view/MolDigiLib_MOLkiadv4_03/?pg=200&layout=s
.
A fosor pedig földmúvelőt, kapást, ásó embert jelent.

Üdv, Melinda

Benke Zoltán <benkez at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept. 12., Cs,
23:52):