[Csaladtortenet 2] Fwd: kiolvasás

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2019. Sze. 17., K, 15:21:53 CEST

Kedves Éva!

Ahogy én olvasom: Ao. 789 die 17 Novembris Carolus Caroli Ernest et
Clarae Fojt filiusex oppido Gyula Germanico Ann. 40 ...  in Domino sub
Nro 777 aamDeo reddidit omnibus ....provisusper P. Donatus ...
capellanus cujus corpus die 18 sepultus est in Coemeterio Catholico.
789. év november 17-én Károly Ernest Károly és Fojt Klára fia Gyula
német városából 40 évesen (elhúnyt) az Úrban 777 szám alatt (?) lelkét
Istennek visszaadta, az összes (szentséggel ellátta ..... Donát
káplán, testét 18-án eltemették a katolikus temetőben.

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept.
16., H, 11:55):