[Csaladtortenet 2] Fura

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2019. Sze. 18., Sze, 18:59:25 CEST

Nem lehet, hogy az 1836-os házasságkötés bejegyzéséhez utólag írták Túri
Anna nevét? (más írásnak tűnik). Kácsor Judit 1847.03.04.-én meghalt,
gondolom, Lengyel Ignácz utána vette el Túri Annát. A bejegyző nagyon
precíz akart lenni talán, és amúgy érthetetlen okkal visszamenőleg oda
biggyesztette Anna nevét is.
Üdv, L. Gabi