[Csaladtortenet 2] gyászjelentések egy könyvesboltban Bp-en

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2019. Sze. 19., Cs, 15:46:52 CEST

Kedves Családkutató társak!

Ma Bp. VI. kerületéban az Aradi utca 28-ban voltam egy könyvért a Pesti
Forrás Antikváriumban.

Nem csak könyvek, hanem fotók, képeslapok, és gyászjelentések is vannak. A
gyászjelentések közül kettőt magam is megvettem, ami kapcsolódik a
családfámhoz. Darabja 1000 forint.
Nagyon kevés gyászjelentés van Bécsből, a legtöbbje felvidékről és
Partiumból, valamint Budapestről.

Szerintem édemes körbenézni közöttük.

Én azt gondolom, ez is egyfajta forrás lehet a családtörténethez.

A mellékelt képen a szórólap látható, melyen a pontos nyitvatartási idő is
ott van.

Nekem másfél órámba telt, amíg átbogarásztam az összes gyászjelentést.

Ha mondjátok, hogy a családtörténeti levelezőn kaptátok a hírt, akkor a
bolttulajdonos biztosan örülni fog. 😀

Jó kutatást!

Tamás