[Csaladtortenet 2] Hervay Istvan *1743.11.01. Lögerpatony/Ógelle/Szentmihályfa/Holice

K Zsuzsi zsuzsi17 at hotmail.com
2019. Sze. 20., P, 18:58:48 CEST

Kedves Kutatótársak!

Segítségeteket kérem. A Hervay család után kutatok és megtaláltam Németh Tibor honlapját, ahol szépen le van vezetve a család. Próbálom feldolgozni az ott megadott adatokat és a familysearch-en lapozgatom az anyakönyveket. A következő gondom van, nem találom Hervay István 1743.november 1.-i bejegyzését az anyakönyvekben, pedig többször véginéztem.
Németh Tibor honlapján ime a hivatkozás:
http://nemeth.szm.com/genealogy/default.htm?page=family-HervayIstvanAndNagyHelena-fam00542.htm
Genealogy of Tibor Németh - 01.03.2011<http://nemeth.szm.com/genealogy/default.htm?page=family-HervayIstvanAndNagyHelena-fam00542.htm>
Summary report of Genealogy of Tibor Németh containing 3498 individuals and 1208 families. This report describes the genealogy and ancestry of families Molnár, Angyal, Leginusz, Kovács, Hegyi, Szalay, Krisztina, Kovicsanszky/Korithár, Ifj. Molnár , Fazekas.
nemeth.szm.com

a familysearch-en az anyakönyv, 1743-as év.:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-Y39J-Z79?i=125&cc=1554443

A Hervay István-Nagy Ilona házaspárnak 1719-1726 között megtaláltam a gyermekeiket,  de 1731-1743 között születtek gyerekeket nem.
Tud valaki segíteni?
Ugyancsak keresem a Hervay család címerét.
Köszönöm szépen a válaszokat!
Üdv
Zsuzsi