[Csaladtortenet 2] konfirmálás születési anyakönyvben

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Sze. 23., H, 01:52:17 CEST

Köszönöm, én is a "--"-ra gondoltam (már csináltam is ilyet, amikor
leányanyához beírtak egy nem is odaillő nevet).
Vörös Annának már születésekor Anna Terézia Julianna volt a neve, úgyhogy a
Rozáliával inkább nem bonyolítom.
Üdv,
Anna

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept.