[Csaladtortenet 2] Elsőszülött

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Sze. 26., Cs, 16:55:17 CEST

Háát...

Dédapámnak három testvére meghalt, mielőtt ő megszületett volna (1833).
Egyikük fiú. A családnak nem volt gyereke legalább két évig, mielőtt ő
megszületett volna. Nos, akkor kit illet az elsőszülöttség?

(Az ő esetében ilyen bejegyzéssel nem találkoztam.) Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása