[Csaladtortenet 2] Levél.

Kovacs, Balazs HU Kovacs.Balazs at egis.hu
2019. Sze. 27., P, 21:14:05 CEST

Kedves Krisztián,

a magnus latin szó alapjelentése: nagy (mint jelző).

Lehet, hogy e jelzőből lett a családnevetek (Nagy).
A "de Feldes" egyenlő a "Földesi-" előnévvel, ami az idők során a családnevetek szerves részévé vált - feltételezhetően azért, mert Nagy-család (még nemes Nagy-család is) sok volt.

Mikor élt az említett szépapád???

Üdv,

KB