[Csaladtortenet 2] Pest megye - Monor, Ócsa

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Sze. 28., Szo, 14:23:23 CEST

Kedves Sándor!

Azt tapasztaltam, hogy a PML-ban komolyan veszik a szabályozást. A
születési anyakönyvet egyáltalán nem adják ki, a házasságinál nálam például
külön átkötötték addig az évig, ameddig a kutatás engedélyezett volt.
Mondjuk volt, hogy ezt elfelejtették megtenni és végig tudtam nézni a
könyvet, de attól tartok, hogy alapesetben szigorúan veszik a határokat.

Balázs

Tegze Sándor <stegze at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 28., Szo,
13:38):