[Csaladtortenet 2] segítségkérés - Kiskunfélegyháza, Kunszentmárton, Karsai családok

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Ápr. 1., Sze, 11:13:14 CEST

Kedves Krisztián!

Igen, de pont a Jászságban az 1600-as évek utolsó évtizedében indult a
katolikus anyakönyvezés, az oda költöző népesség nagy részét adó Heves
vármegyében is akkortájt. Szóval ez elvileg nem lenne probléma. Kivéve
persze, ha nem arra a vidékre valósiak...

Kedves Gábor!

Próbáltam, de sajnos a környékben nem ad találatot. Az FS is a Komárom
vármegyei Mocsához irányít a legkorábbi Karsaikkal, ahogy az 1715-ös
összeírás, de a keresztnevek nem stimmelnek és nekem legalábbis meglepő
lenne, ha onnan költöztek volna a Jászságba, majd tovább a Kunságba.
Szentes izgalmas, mert közel van, de nem életszerű, hogy onnan költöztek
északra, majd mindjárt vissza délre. Kicsit zsákutcának érzem :(

Balázs

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 1.,
Sze, 10:48):