[Csaladtortenet 2] Gál, Gaál

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 1., Sze, 14:22:05 CEST

Kedves Tamás!
24 év.
Érdekesség: apai nagyanyám édesapám gyerekkorában meghalt, nagyapám lett a
gyámja az anyai örökségét illetően. Még nem volt 24 éves, amikor édesapám
elvégezte az egyetemet és gimnáziumban kezdett tanítani. A Gyámhivatallal
történő levelezésében "kiskorú középiskolai tanár"-ként írta alá a
leveleket.
Üdv,
Anna

Ecccccc Taaaaaaaa <ecseki at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 1., Sze,