[Csaladtortenet 2] Temesvari varosi polgari iskola

jeno.temesvari at chello.hu jeno.temesvari at chello.hu
2020. Ápr. 2., Cs, 16:25:58 CEST

Kedves kutatótársak!
Nem követtem ezt a levelezést, ezért lehet, hogy fals a hozzászólásom...
Temesvár polgári iskoláiba úgy "botlottam bele, hogy a graffay családhoz
kerestem adatokat, nevezetesen Graffay Ilonához, aki Temesvárott volt
tanítónő.
Több osztálynévsort is találtam, ahol tanított, nem tudom, esetleg
segítség lehert-e, vagy nyom a kereséshez.
Sajnos a tanítónői ténykedése valamilyen okból megszakadt, további
adalékokat életére vonatkozóan nem találtam.
Ha "belebotlanátok a nevébe" megköszönöm.
Csatolok egy oldalt abból, amiket találtam...
Üdvözlettel: Jenő