[Csaladtortenet 2] catholici plebei vs. catholici servitory

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2020. Ápr. 2., Cs, 22:53:26 CEST

Kedves Marci!
Servitores  szolgák, máshol servus formában szokott szerepelni, plebei  a
plebeius   közrendű szóból  közrendűek, nobiles nemesek  a nobilis  szóból.
A macse/ kutatás/segédletek6szótárak/latin alatt általában megtalálhatók.
Üdv! Keppinger Boglárka

Márton Bán <bmarcika at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 2., Cs,
22:19):